Почетна Убавина и здравје 5 клучни совети кои мора да ги примените ова лето! – Убавина и здравје

5 клучни совети кои мора да ги примените ова лето! – Убавина и здравје

од nenad
3 минути читај за

Здравјето и виталноста во текот на летото се од суштинско значење бидејќи ни овозможуваат целосно да уживаме во сите активности што ги носи оваа сезона. Летото е време кога природно се чувствуваме поенергични и помотивирани за физичка активност, што придонесува за нашата целокупна благосостојба.

Сончевата светлина и потоплите температури го стимулираат ослободувањето на ендорфин, кој може да го подобри нашето расположение и менталната острина. Исто така, летните месеци се идеални за поминување време на отворено, што придонесува за зголемена физичка активност и подобра циркулација.

Со подолги денови и потопли температури, еве пет основни совети за да останете здрави во текот на летната сезона…

ОСТАНЕТЕ ХИДРИРАНИ

Зошто е важно: Во текот на летото, нашето тело губи повеќе вода преку потење, поради што хидратацијата е приоритет. Дехидрацијата може да предизвика замор, главоболки и уште посериозни здравствени проблеми како топлотен удар.

Како да го постигнете тоа: Пијте доволно вода во текот на денот, дури и ако не сте жедни. Носете шише со вода со себе и настојувајте да консумирате најмалку 8-10 чаши (околу 2 литри) вода дневно. Вклучете хидратантна храна како лубеница, краставица и портокал во вашата исхрана за природно да ги надополнувате електролитите.

ЗАШТИТИ ЈА КОЖАТА

Зошто е важно: Изложеноста на сонце е поголема во лето, зголемувајќи го ризикот од изгореници, предвремено стареење и рак на кожата. Заштитата на кожата е клучна за долгорочно здравје и одржување на младешки изглед.

Како да го направите тоа: Нанесете крема за сончање со заштитен фактор 30 или повисок пред да излезете надвор, дури и кога е облачно. Повторно нанесувајте на секои два часа или почесто ако пливате или се потите. Носете заштитна облека како капи и очила за сонце и барајте сенка за време на сончеви часови (10 до 16 часот) секогаш кога е можно.

Поврзани објави

ЈАДЕТЕ ПОВЕЌЕ СВЕЖО ОВОШЈЕ И ЗЕЛЕНЧУК

Зошто е важно: Летото носи изобилство свежо овошје и зеленчук богати со витамини, минерали и антиоксиданси. Јадењето сезонски, лесни оброци го поддржува целокупното здравје и го зголемува нивото на енергија.

Како да го направите тоа: Вклучете многу свежо овошје и зеленчук како лубеница, боровинки, зелена салата, домати во вашите оброци. Изберете полесни методи за подготовка на храна, како што се печење на скара, пареа за да ги зачувате хранливите материи и избегнувајте тешка, масна храна што може да го забави вашето варење.

ОСТАНЕТЕ АКТИВНИ

Зошто е важно: вежбањето е важно во текот на целата година, но летните горештини бараат прилагодувања за да се избегне прегревање и дехидрација. Останувањето физички активни го поддржува здравјето на срцето, контролата на тежината и го подобрува расположението.

Како да го постигнете тоа: Вежбајте во поладни делови од денот, како што се рано наутро или доцна навечер. Изберете активности во затворен простор како јога, пилатес или пливање за да ја избегнете топлината. Ако вежбате надвор, носете лесна облека што ја отстранува влагата и правете чести паузи под сенка за да се хидрирате и да се оладите.

МЕНТАЛНАТА СОСТОЈБА КАКО ПРИОРИТЕТ

Зошто е важно: Летото може да биде многу активно време со одмори, социјални настани и активности на отворено. Грижата за вашето ментално здравје е клучна за намалување на стресот, за подобрување на квалитетот на сонот и за подобрување на целокупната благосостојба.

Како да го направите тоа: практикувајте техники како медитација или длабоко дишење за да управувате со стресот и да останете присутни. Планирајте време за релаксација и хоби во кои уживате. Одржувајте редовни обрасци на спиење за да ја поддржите менталната јасност и емоционалната отпорност.

ДОБРО УТРО е дневен информативен портал. Информациите се од секојдневни !

Дизајн GLOBAL NET. Хостирано од MAX HOSTING