Почетна Убавина и здравје Што да направите кога стресот влијае на вашиот апетит? – Убавина и здравје

Што да направите кога стресот влијае на вашиот апетит? – Убавина и здравје

од nenad
2 минути читај за

Без разлика дали е предизвикан од работа, лични односи или финансиски грижи, стресот може да има значително влијание врз вашето тело и ум. Еден од често занемарените ефекти на стресот е губењето на апетитот, но има начини како да го промените тоа.

Што ако стресот влијае на вашиот апетит?

Вежбајте техники за релаксација

Техники како што се длабоко дишење, медитација или дијафрагматско дишење можат да помогнат да се намали нивото на стрес и да се подобри апетитот. Дијафрагматското дишење, кое вклучува длабоко дишење од дијафрагмата наместо плитко дишење од градите, може да биде особено корисно за намалување на анксиозноста и релаксирање на телото.

Не правете повеќе работи додека јадете


Поврзани објави

Кога јадете, фокусирајте се само на јадењето. Мултитаскингот може да го одвлече вниманието од храната и да го намали уживањето во оброкот, што дополнително може да го намали апетитот.

Истражувањата покажуваат дека џвакањето храна темелно го стимулира ослободувањето на дигестивните ензими во вашата плунка, кои ги разградуваат честичките од храната на помали парчиња кои полесно ги метаболизира желудникот. Јадењето големи, брзи залаци може да предизвика рефлукс на киселина и да предизвика гадење или абдоминална непријатност.

Подгответе оброци на време

Планирањето и подготвувањето оброци однапред може да ви помогне да се придржувате до здрава исхрана дури и кога сте под стрес. Подготовката на оброците го намалува стресот поврзан со одлучувањето што да јадете и гарантира дека секогаш имате хранливи оброци при рака, што може да помогне во одржувањето стабилно ниво на енергија и подобар апетит.

Ако ви е тешко да јадете големи оброци, обидете се да јадете помали оброци полни со хранливи материи почесто во текот на денот. Дополнително, обидете се да го намалите внесот на кафе, енергетски пијалоци и алкохол и наместо тоа консумирајте билни чаеви или вода.

Меѓутоа, ако губењето на апетитот трае долго и сериозно влијае на вашето здравје, размислете за разговор со професионалец за ментално здравје или нутриционист.

ДОБРО УТРО е дневен информативен портал. Информациите се од секојдневни !

Дизајн GLOBAL NET. Хостирано од MAX HOSTING