Почетна Убавина и здравје Помагаат во зајакнување на меморијата, концентрацијата и фокусот! – Убавина и здравје

Помагаат во зајакнување на меморијата, концентрацијата и фокусот! – Убавина и здравје

од nenad
2 минути читај за

Истражувањата покажаа дека постојат многу начини на кои можете да ја изострите вашата ментална острина и да му помогнете на вашиот мозок да остане здрав, без оглед на возраста.

Правењето одредени вежби може да помогне во зајакнувањето на вашата меморија, концентрација и фокус. Студија од 2022 година објавена во списанието „Alzheimer’s & Dementia“ покажа дека постарите возрасни лица кои остануваат активни имаат повисоки нивоа на мозочни протеини кои ги подобруваат врските помеѓу невроните, што пак ја подобрува нивната меморија.

Најдобрите вежби за мозокот

Не секоја вежба е иста и веруваме дека секој сака да најде вежба која е доволно привлечна за континуирано вежбање и која исто така ви е интересна.

Возење велосипед

Истражувањата покажаа дека возењето велосипед во интервален тренинг во затворен простор има позитивно влијание врз пациентите со Паркинсонова болест, а делува и за Алцхајмерова болест.

Аеробни вежби

Поврзани објави

Редовните аеробни вежби го зголемуваат протокот на крв во вашиот мозок. Една нова студија објавена во списанието за епидемиологија и здравје на заедницата покажа дека возрасните кои инкорпорирале неколку минути (зборуваме 6-7 минути) енергична активност во нивните секојдневни рутини, забележале подобрувања во меморијата, планирањето и организациските вештини.

Таи Чи

Таи чи е уште еден интересен тип на вежбање за здравјето на мозокот. Истражувањата покажаа дека оваа древна, медитативна практика може да го промовира когнитивниот раст и меморијата, како и регулирање на расположението и намалување на стресот.

Одлично за постари и за почетници со вежбање, се изведува без опрема и комбинира рамнотежа и контрола, дишење и координација на телото и разновидност на движења.

Истражувањето поддржано од Националниот центар за комплементарно и интегративно здравје, исто така, сугерира дека таи чи може да помогне во подобрувањето на  решавањето проблеми и меморијата кај постарите возрасни лица кои не покажуваат знаци на значително когнитивно оштетување. Возрасните со благо когнитивно оштетување поради деменција, исто така, забележаа зголемување на когнитивната способност.

Пешачење

Пешачењето е исто така бесплатна и исклучително здрава активност која можете да ја правите секаде и во секое време. Студија од 2018 година покажа дека одењето повеќе од 4.000 чекори дневно има позитивни ефекти врз помнењето кај постарите лица – затоа почнете да пешачите што е можно побрзо и што е можно почесто!

ДОБРО УТРО е дневен информативен портал. Информациите се од секојдневни !

Дизајн GLOBAL NET. Хостирано од MAX HOSTING