Почетна Убавина и здравје Направивте пауза од вежбањето? Еве колку време е потребно за губење на постигнатите резултати!

Направивте пауза од вежбањето? Еве колку време е потребно за губење на постигнатите резултати!

од nenad
3 минути читај за

Секој од нас одвреме-навреме го паузира вежбањето. Без разлика дали сте болни, под стрес, повредени или одите на одмор… Постојат многу причини за одмор од вежбањето, а секоја е сосема разбирлива.

Но, колку и да ви е потребна таа пауза, веднаш по неа доаѓа грижата – што ако многу брзо се вратиме на стариот изглед и секој мускул што сме го стекнале веднаш исчезне? Ако воопшто не тренирате, може да почнете да губите мускулна маса по 72 часа, според др. Микеле Олсон за Healthline. Дури и вашето срце, кое исто така е мускул, ќе покаже намалување на количината на крв што може да ја пумпа по отчукување по 72-часовна пауза од вежбањето.

Затоа, ќе забележите повеќе ефекти на срцето отколку на мускулите. На пример, ако вежбате во понеделник, пропуштите неколку дена и се вратите на вежбање само во сабота, почесто ќе останувате без здив, а тоа е сосема нормално бидејќи од срцето се испраќа помалку крв со кислород по отчукување. И тоа не кажува апсолутно ништо за вашата кондиција!

Колку време е потребно за губење на мускулите

Иако почнувате да губите мускулна маса по 72 часа, веројатно нема да забележите никакво губење додека не поминат 3-4 недели без тренинг. Ако имате повеќе мускули, а морате да правите паузи, едноставно ќе изгубите помала маса.

Поврзани објави

Покрај тоа, важно е и како се храните за време на паузата. Постои клучен протеин за градење и одржување на мускулната маса.

Вашето тело црпи од резервите на мускулите за да ги добие амино киселините потребни за одржување на другите клетки и ткива. Резултат на тоа? Губење на мускулите. Значи, дури и ако не тренирате, треба да бидете сигурни дека внесувате доволно протеини за да спречите губење на мускулите.

Потребите за протеини варираат од личност до личност, но како општо упатство, Меѓународното здружение за спортска исхрана сугерира дека активните луѓе имаат за цел вкупен дневен внес на протеини помеѓу 1,4-2 грама на килограм телесна тежина. Кога ќе се собере, на активно лице од 150 килограми му требаат приближно 95-136 грама протеини дневно.

Губењето на мускулите, освен од горенаведените ставки, зависи и од тоа колку години имате и од кој пол сте. Мажите губат помалку мускулна маса од жените (како и губат тежина побрзо од жените).

Но, што е најважно, дури и ако не можете – или не сакате – да тренирате неколку недели, нема да мора да се враќате на почетокот откако ќе ја рестартирате вашата рутина. Сè додека постојано трениравте до паузата, треба да бидете во можност да ги обновите мускулите и силата прилично брзо. Телото се сеќава, и во двата случаи, и ќе ви бидат потребни околу две недели за да забележително почнете да се враќате на „себе си“.

Она што може да стане потешко од самите мускули е повторно создавање навика за вежбање, но тоа нема никаква врска со вистинското губење на мускулите или кондицијата. Најважно е да го направите најдоброто за себе, без разлика дали на психички или физички план, и ништо да не форсирате.

ДОБРО УТРО е дневен информативен портал. Информациите се од секојдневни !

Дизајн GLOBAL NET. Хостирано од MAX HOSTING